搜尋此網誌

2019年2月28日 星期四

The Mongolian Cowboy STUNS Faith Hill - Enkh Erdene’s World’s Best Audition


 



Amarillo by mornin' 
阿馬里洛的早晨 '
Up from San Antone 
從聖安東尼奧
Everything that I got 
這是我的一切
Is just what I've got on 
是我已經上車
When that sun is high in that Texas sky 
那德克薩斯州的天空,當太陽處於高
I'll be buckin' at the county fair 
我會在集市 buckin'
Amarillo by mornin' 
阿馬里洛的早晨 '
Amarillo, I'll be there 
阿馬里洛,我會在那裡
They took my saddle in Houston 
他們把我的鞍在休士頓
Broke my leg in Santa Fe 
在聖菲摔斷腿
I lost my wife and a girlfriend 
我失去了我的妻子和女朋友
Somewhere along the way 
在途中某地
But I'll be lookin' for 8 when they pull that gate 
但當他們拉那門我會尋找 8
And I hope that judge ain't blind 
我希望法官不盲目
Amarillo by mornin' 
阿馬里洛的早晨 '
Amarillo's on my mind 
阿馬里洛在我的腦海
Amarillo by mornin' 
 阿馬里洛的早晨 '
Up from San Antone 
從聖安東尼奧
Everything that I got 
這是我的一切
Is just what I've got on 
是我已經上車
I ain't got a dime but what I got is mine 
我沒有得到一分錢,但我有什麼是我
I ain't rich but Lord I'm free 
我不是有錢,但主啊,我自由
Amarillo by mornin' 
阿馬里洛的早晨 '
Amarillo's where I'll be 
阿馬里洛的我會在哪裡
Amarillo by mornin' 
阿馬里洛的早晨 '
Amarillo's where I'll be

阿馬里洛的我會在哪裡

沒有留言:

全球訪客

 










追蹤者

一切都是夢幻泡影




facebook

標籤

網誌存檔